בית אושר-המרכז הבינלאומי ללימודי הילינג ואימון יהודי קבלי - כתבה מי לה' אלי- דרך האושר 09.08
המכללה להילינג וקואוצ'ינג יהודי קבלי  |  חדש! סדנת ניסים-לקבלת זוגיות פרנסה בריאות ומימוש,  |  קורס אינטרנטי הילינג ספירות ומרחוק  |  קורס הצופן פרונטאלי ובאינטרנט  |  המכללה למטפלים בהילינג ואימון יהודי  |  מוצרים לריפוי  |  מאמר תאריכים חשובים בכסלו-חג הגאולה האדמור הזקן הבעל שם טוב ועוד  |  טיפולים  |  הילינג יהודי קבלי- מה זה?  |  הרשמה לוידאו איך להפוך למטפל מומחה מרויח ומצליח?  |  סמינר איך לקבל כסף ע"פי הקבלה  |  החנות שלנו-ספרים,תכשיטי קבלה, יודאיקה  |  יריד לימודים-תערוכה אלטרנטיבית  |  איך קיבלתי עבודה ודירה? עדותה של אהובה  |  אצל ר' נחמן, ר נתן, הבעל שם טוב ,האדמור הזקן  |  טופס ראיון עם אופיר-איך לצאת מאבטלה, התמכרות וחוסר ביטחון להילר ומאמן מצליח  |  וידאו-סיפור המעיין המופלא של הבעל שם טוב הקדוש  |  הירשם לקבל 3 סרטוני הצופן הסודי  |  האם יש גורל או בחירה החופשית?  |  הסגולות ב12 הימים הראשונים של ניסן  |  וובינר- הצופן והילינג ספירות ומרחוק  |  מפת הדרכים-הנוסחה איך תוכלו לברוא ניסים  |  מידע סדנה חינם 6/1/16 מבוא קורס  |  מאמר-על הבעל שם טוב הקדוש  |  נסיעה לצדיקים  |  נסיעה לצדיקים ביום בריאת העולם  |  סדנת סודות המכבים, חנוכה מטמורפוזה  |  נסיעה להילולת הארי הקדוש  |  סמינר מפתחות הזהב לבקיעת רקיעים  |  

 

מי לה', אליי!  - מגזין דרך האושר 09.2008

דבורה אור חיה חזן, מטפלת בהילינג ממקורות ישראל, מגייסת את התורה, הקבלה, החסידות, את ספר תהילים ושורה ארוכה של צדיקים כדי לעזור למטופליה

מתי סרי

קרו לי נסים. הפכתי ממובטל של שנים למפרנס ברוחב. גם התחתנתי וגם נולדה לי בת", "סבלתי 44 שנים מנדודי שינה. גיהינום! קרה לי הנס ואני ישנה", "הייתי בכל הקורסים, למדתי את כל השיטות, משהו היה חסר. סוף סוף מצאתי ידע של מקודשים אמיתיים". כך מדווחים בוגרים של "אושר - המרכז הבינלאומי ללימודי הילינג ממקורות ישראל", בהנהלתה של דבורה אור חיה (קרולינה) חזן, מייסדת השיטה, מטפלת ומנחה קורסים להילינג יהודי וקורסים למימוש עצמי, שינוי הגורל ונסים.

בשל שכלתנותי מחד גיסא, ורגשנותי המופרזת לעתים, מאידך גיסא, הדרים בהרמוניה בתוכי, נעניתי למשימת המערכת להתרשם ולעבור התנסות שכזאת.

"ברוך הבא צדיק", קיבלה אותי חזן, אישה דקת גזרה, מעוטרת בשביס לבן מרוקם, עטויה בבגד לבן, בחיוך מאיר עיניים. עיניי מצלמות את סלון ביתה. חדר רחב ידיים ומואר, מרוהט בצניעות חמימה, תמונות צדיקים תלויות על הקירות, מכשיר טלוויזיה מוצב בצד ושלט מאיר עיניים: "שיוויתי ה' לנגדי תמיד". "בטרם ניכנס לחדרי, של נעליך מעל רגליך", היא פוקדת עליי בקול רך ואני מיד מציית. "זהו המקדש הפרטי שלי", היא מסבירה.

החדר מדיף ריח דק של תערובת קטורת ונרות. מכל עבר נשקפים אלי דיוקנאות צדיקים, חלקם מוכרים לי יותר וחלקם פחות. היא מושיבה אותי על ספה מולה. מאחוריי, ביני לבין כרית הגב, היא שמה דף הנושא ראשי תיבות מסתוריים בעל צירופי אותיות קבליים שאיני מבין את פשרן. לימיני היא מניחה עשרה פרקי תהילים כרוכים הידועים בשמם "התיקון הכללי" (שאותו אני מכיר ואף מוקיר).



 

"לתפילת שמע ישראל ישנה סגולת ריפוי", חזן.

צדקה מעבירה את רוע הגזירה

"ראשית הטיפול", אומרת חזן, "היא במתן צדקה. תפילת תשובה וצדקה מעבירה את רוע הגזירה". ללא היסוס אני שולף שטר של 20 שקלים שהיו מוכנים למטרה זו מבעוד מועד. שלשלתי את הסכום הנ"ל לקופת צדקה פשוטה מפלסטיק ועליה תמונתו של הרבי מלובביץ'. "במקורותינו מוזכר בי כל הנותן מעשר, מתעשר. התפלל, התפלל", היא מאיצה בי. "אל תאצור כלום בקרבך ואל תהסס לבכות ולדמוע, שכן שערי תפילה ושערי דמעה מעוררים את מידת הרחמים". היא מגישה לי נוסח תפילה ועוזבת את החדר. אני ממלמל חרישית: "יהי רצון מלפניך שיתעוררו רחמיך עלי להושיעני ולהצילני מעין הרע, מלשון הרע, מיצר הרע, מאדם רע. הריני נותן מעות אלו לצדקה, ומכוח זה עזרני ברחמיך הרבים. אנא ה' הושיע נא, אנא ה' הצליחה נא". מעבר לדלת אני שומע את קולה של חזן מתפללת בדבקות: "שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד". "לתפילת שמע ישראל ישנה סגולת ריפוי", אומרת חזן כשהיא נכנסת לחדר בעיניים בורקות.

"הכלי השני לריפוי הוא הדלקת נרות. ראשי התיבות של נר היא נשמה ראשונה, וגם נפש ורוח, ולכן הדלקת הנר מעלה אותנו לדרגת הנשמה שבנו. אנו מדליקים נר כדי לזמן את הנשמה והרוח". היא מנחה אותי לעבר מגש ועליו 16 נרות לכבודם של 16 צדיקים. הראשון הוא רבי נחמן מברסלב, השנייה דבורה הנביאה, ימימה אביטל (שעליה נרחיב את הדיבור בהמשך) הרמב"ם ועוד צדיקים נגלים ונסתרים, גדולי קבלה ופוסקי הלכות. את רשימת גדולי הצדיקים חותמים משה רבנו, אהרון הכהן ובניו.

חזן מושיטה לי קונטרס תפילות ומורה לי לפתוח אותו באופן אקראי ולשנן כמה פסוקים ממנו. עיניי נחות על הפסוקים מתהילים: "העבר עיני מראות שווא, בדרכך חייני".

ללא אומר ודברים מתחילה חזן למסור לי מסר מבורא עולם, תוך שהיא עוצמת עיניה ומדברת בשטף. הריני מביא אותם ככתבם וכלשונם ללא צנזורה או עריכה:

"אני אוהב אותך / אני לא עזבתי אותך / אתה בן של אלוקים / אני אוהב אותך".

"צר לי כל כך על שעברת כל כך הרבה כאב / ביזיון / חרפה / לא יהיה דבר כזה עם אשתך לעתיד / אמן כן יהי רצון / אתה אהוב בשמים ובארץ גם / אולי אתה לא רואה את האמת לאמיתה / אבל אתה צדיק בתוכך / אתה מתייסר (לפתע אני נזכר בכינוי שנתן לי פעם יגאל שילון "מתייסרי - יוד בפתח) ואני בא היום במיוחד אליך / לעזור לך לפתוח דף חדש / של קיום בטוב הגמור / אני יודע מחשבות לבך / לטוב הן / קשה עליך בני המטלה של קיום מצוות / אני מחבק אותך בני / אני אוהב אותך / ברגע זה תפילין מעטרים אותך / אינך בזוי בעיני / יש לך קושי לבטא את רגשותיך / אתה חסום רגשית / מועקה גדולה נפרצת עכשיו מלבך / אין מניעה לפרוץ החוצה בכל תחום שתרצה! / אל תפחד להיות מי שאתה ברבים / שמור שבת כהלכתה / הרפה את לבך הכואב / אבא שלך יודע מי אתה / אתה צריך לכבד אותו יותר, כי הוא אביך" כאן באופן לא רצוני דמעה חמה נקווית בעיני הימנית. כן, אני דומע בעין אחת בלבד ובעיני רוחי אני רואה את עצמי ואת אבי ברגע של קדושה. אני ילד מתחת לטליתו בבית הכנסת הירושלמי בתפילת ראש השנה. בזמן תקיעת שופר הוא מורה לי באצבעו בחרדת קודש את פשר התקיעות: "תקיעה", "שברים", "תרועה", ואז כל בית הכנסת מתפלל בדבקות "היום הרת עולם". אני נזכר בשיר של זהר ארגוב: "אבי, אבי, הלא תדע צמאה נפשי לתפילתך לניגונך בליל סליחות ..." כאן דמעותיי הופכות לשטף. איני עוצר בעדן, שכן שערי דמעה ממתיקים את הדין.



 

מטרתי בחיים היא לעזור לאנשים ולחלץ אותם מן המצר אל המרחב

 

מעמד סוחט רגשית

חזן ממשיכה להעביר אליי מסרים בקצב בוטח: "המשחק לא כל כך מתאים לך / אתה מופנם מדי / גם הכתיבה קשה עליך / בכל זאת כתוב כאוות נפשך את כל אשר יצווה אותך ה' / קבע זמן לנשום / הרבה נשימות בים / שם תיפתח ההשראה / פתאום יתחילו לזרום דרכך אותיות / צלילים / צבעים / זמירות / קדש את עצמך / רפא את לבך / ופתאום השפע יזרום לחייך יותר / תשתלב בחברה יותר ממה שהיה קודם לכן / אתה קדוש, הגיע זמנך".

מה אומר ומה אדבר? אינספור פעמים דיברתי עם בורא עולם. זו לי הפעם הראשונה שאני שומע דברים מפי הגבורה. בצורה ברורה, בהירה ועוד בעברית צחה ומדוברת.

המעמד סחט אותי רגשית. בטרם ניגשתי לראיין את דבורה חזן נזקקתי לשאוף מעט אוויר צח. הדלקתי סיגריה, אחר כך חזרתי לחדר.

"נולדתי בצ'ילה בשם קרולינה דבורה בבית חילוני מוחלט, בת לאב מדען", מספרת חזן. "כבר מגיל תשע ידעתי שהייעוד שלי הוא לעזור לאנשים, לרפא פיזית ונפשית בדרך התורה והקבלה ובטיפול אנרגטי. אני מקפידה על ניקיון אישי כאשר אני מתקשרת ועל מצב של ניקיון תודעתי. אני בסך הכול צינור שדרכי עובר המסר. על פי רוב איני זוכרת את אשר נאמר מפי".

"בצעירותי הייתי ספורטאית ועסקתי בהתעמלות קרקע. בהמשך שירתתי בנח"ל", היא ממשיכה לספר. "מאוחר יותר בחיי חליתי במחלת מעיים והייתי במצב אבוד, במצב של קריסת מערכות. הגעתי למורה הרוחנית ימימה זצ"ל במצב שפוף. הייתי צינית לכל העניין של רוחניות, אך ימימה הצליחה במקום שהרפואה הקונוונציונלית נכשלה. למדתי שנים עם ימימה בעצמה, חזרתי בתשובה ויסדתי את המרכז להילינג יהודי 'אור החיים', שמבוסס על תורה, קבלה, חסידות ותהילים".

"אחרי שחברתי לדרכה של ימימה, חוויתי התגלות רוחנית גבוהה, הכרתי את בעלי והקמתי משפחה לתפארת. מאז עברו 23 שנים, ומטרתי בחיים היא לעזור לאנשים ולחלץ אותם מן המצר אל המרחב. למדתי במהלך השנים הילינג, תקשור ומדיטציות לפני שהיו בארץ מכללות לרפואה משלימה, אך מצאתי בכתבי הקודש ידע בראשיתי שמאפשר לשנות המון מצבים שנראים אבודים".

בחלק השני של הכתבה: עוד על שיטת הטיפול של דבורה אור חיה חזן, וגם: עצות לחיים טובים»

 

מתוך: מגזין דרך האושר

  

מי לה', אליי! - חלק ב'

דבורה אור חיה חזן, מטפלת בהילינג ממקורות ישראל, מגייסת את התורה, הקבלה, החסידות, את ספר תהילים ושורה ארוכה של צדיקים כדי לעזור למטופליה - חלק ב'

מתי סרי

לא מפחדים מהמילה יהדות

חזן מספרת שפונים אליה לקבלת עזרה ימנים, שמאלנים, דתיים, חילונים, אנשים, זקנים וטף - "כל עם ישראל הקדוש". על תלמידיה נמנים כאלו שנמאס להם ללמוד על דתות זרות, תיאוריות ורפואה של עמים שונים, והם אינם מפחדים מהמילה יהדות. המאפיין את הפונים אליה, לדבריה, הוא חוסר שמחה. הם מוטרדים מבעיות זוגיות, גירושים, שלום בית, פרנסה, ענייני נפש, חרדות, דיכאונות, לחץ, מחלות כרוניות, התלבטויות, ויש בקרבם הרבה הורים מודאגים. כשמדובר בבעיות הקשורות לילדים, היא ובעלה, שהוא גם קבליסט, נפגשים עם ההורים. "בעלי הוא מקובל, מומחה לנפש", היא מסבירה. "אני רואה גם גלגולים קודמים וסיבות רוחניות. ביחד אנחנו מאבחנים את שורש הבעיה הנפשית והרוחנית. לא צריך 10 שנות טיפול אצל פסיכולוג. בעזרת כלים קבליים אפשר לרפא כמעט כל סוג של בעיה".

"במטופלים שאי אפשר לדבר עימם, כגון קשישים סניליים, אוטיסטים, חולי נפש או מפגרים, לא נטפל בדרך של שיחות בתרפיה קבלית, אלא נשלב 'תיקון' להבראתם בשילוב של טיפות או משחות רפואיות שהן נוסחאות מצדיקים וכן דרך טיפולים מרחוק שניתנים דרך אתר 'פרויקט הריפוי של הבעל שם טוב הקדוש' (ב-11.5 שקלים בלבד לטיפול)".

"אני לא אוהבת טיפולים ארוכים", אומרת חזן. "אני רוצה שינוי מהיר וזריז. בפגישה אחת אפשר להועיל מאוד, וזו הסיבה שהפגישה הראשונה אצלי היא כפולה ואורכה שעתיים. ראיתי המון מקרים שבפגישה אחת אנשים פשוט נולדו מחדש והקערה התהפכה על פיה. האם זה תמיד מספיק לשינוי? ברור שלא. באופן כללי צריך אצלי מעט טיפולים, כי נוצר כבר תיקון מסוים, שינוי גורל, וכשזה משתנה למעלה אז המעשים שלנו כאן למטה מצליחים".



 

הבורא של כל העולמות הוא המדריך האישי שלך!

החיוך שעל פניה לא מש גם כאשר נפרדתי ממנה לשלום. סגרתי מאחורי את דלת הכניסה המעוטרת בכתובת הידועה נ- נח- נחמן מאומן והיא כאילו קורצת לי בחיוך ואומרת: "דע לך בני, אין ייאוש כלל. אפילו חרב חדה מונחת על צווארך, אל תאמר נואש מן הרחמים". נכנסתי למכונית, פניתי לדרכי המתחדשת ופיזמתי לעצמי: "אם לא יועיל, בטוח לא יזיק".

הטיפול הראשון שכולל אבחון וטיפול אורך שעתיים ומחירו 630 שקלים. לאחריו כל טיפול אחר באורך של שעה עד שעה וחצי עולה 360 שקלים. פרטים בבית אושר - המרכז הבינלאומי ללימודי הילינג קבלי ולרפואה שלמה. ב-24-25 בספטמבר תופיע דבורה חזן בתערוכת אלטרנטיבה. פרטים באתר ובטל' 054.7826866

עצות לחיים טובים

להיות בשמחה תמיד.
"איזהו עשיר? השמח בחלקו" - אנשים תולים את השמחה שלהם במשהו חיצוני: כשיהיה לי כסף, כשיבוא בן הזוג, כשהילדים יסיימו את הצבא ובכל פעם מוצאים סיבות אחרות לאומללות שלהם. שמחה אינה תלויה בדבר, אלא רק בבחירה של האדם לבחור בה. כל רגע ורגע על האדם לבחור לשמוח ולא חשוב מה קורה. לשמוח שהוא חי, שהוא רואה, שהוא נצר לעם קדוש, שהוא אלוקות שצריכה להתגלות, שהוא יכול לשיר, לעשות מצווה או לחייך. זה דורש תרגול יומיומי, אך בסוף זה משתלם. אתה חי מאושר, אולי בלי כסף וזהב, זיווג או וילה, אך מאושר ללא תלות בדבר.

פרש כל מצב בחייך לטוב.
אפשר לפרש כל סיטואציה לטוב, גם אם הוא נראה רע. בתוך הרע טמון הטוב. היות ואין לנו כלי להכיל את הטוב, קורה משהו "רע" (אסון, מחלה או קושי). זה נקרא בקבלה "ניפוץ הכלים", ומטרתו לעזור להתחזק ולא ליפול לייאוש או עצבות! כשמתרגלים את המידות הטובות שנצרכות לחיים, כך גדל הכלי שלנו להכיל טוב.

ללמוד לקבל ולתת.
אנשים רוצים כסף, בתים מפוארים, זיווג ובריאות, אך הם לא יודעים לקבל! הם חושבים שזה חטא לקבל, לכן הם רק נותנים. הדבר בולט בעיקר אצל אנשים רוחניים, שעבורם זו בושה לקבל. היחיד שרק נותן זה הקב"ה. חוץ ממנו כולנו מקבלים ונותנים. בלי לקבל אי אפשר לתת.



 

אני לא אוהבת טיפולים ארוכים

תקשר עם השם.
הבורא של כל העולמות הוא המדריך האישי שלך! למה לך לפנות לישויות אחרות, למתים, למלאכים, כשיש לך זכות עצומה שהבורא הוא המדריך האישי של כל עם ישראל? פנו ישיר למי שברא הכל, והוא שיכול לרפא ולשנות הכל.

התפלל בקול ולא בפנים.
כל העולם נברא בדיבור: "ויאמר ה' ויהי אור". פנה בתפילה מהלב ובקול. תפילה חייבת להיות בדיבור ולא רק בלב פנימה.

הרבה בכל סוגי הצדקה.
"צדקה תציל ממוות", זה לא סלוגן, זה כך. כל כסף שאתה נותן לאחר, לך עצמך נתת! שינית את הגורל של עצמך וגזירות שנגזרו עליך, ובדרך גם עזרת לזולת. יש משפט שאומר: "יותר מאשר בעל הבית עושה עם העני, העני עושה עם בעל הבית". העני מצדיק אותך בדין בגין צדקה זו. שימו צדקה כל יום בקופה בבית, וכן תמיד כשנוסעים בכביש, כך תמנעו תאונות או בעיות.

אהוב כל אחד מעם ישראל כאילו הוא אחיך הקרוב ביותר.
קל יותר לאהוב אחרים, עמים שונים וזרים, ויותר קשה לאהוב את עצמנו. "עניי עירך קודמים" - קודם כל תאהב את עמך שלך, גם אם הוא שונה בתכלית השינוי ממך ולא מחזיר לך אהבה. הוא קדוש ואלוקי לא פחות ממך. אהבה מרפאת הכל. סלח לו, אהוב אותו. "ואהבת לרעך כמוך למען ירבו ימיך על פני האדמה".

 

מתוך: מגזין דרך האושר

 

 









[[ טופס מוטמע]]

ליצירת קשר  בית אושר 
החרושת 4 א.ת כפר סבא קומה א׳

054-7826866
077-3422318

beitosher@gmail.com 

הקורסים מתחילים!
קורסים להגשמה, פתיחת חסימות והסמכת מטפלים מקצועיים
להפוך למטפל מומחה בהילינג ואימון יהודי קבלי
 
 
 
 



לחצו כאן לדף הפייסבוק



 
 
לייבסיטי - בניית אתרים